بهترین گاوصندوق خانگی چه ویژگیهایی دارد؟

بهترین گاوصندوق خانگی

در بیشتر خانه‌های ما اشیاء ارزشمند، اسناد هویتی مهم و اموال قیمتی وجود دارد. این اموال به دلیل ارزش مادی که دارند ممکن است هدف سارقان حرفه‌ای قرار بگیرند. حتی اگر خطر دزدی هم وجود نداشته باشد حفاظت در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله موردی هست که همیشه باید در نظر داشته باشیم.

با توجه به موارد فوق یکی از بهترین راه‌ها برای حفاظت از اشیاء گران‌قیمت خرید گاوصندوق خانگی است. انواع مختلفی از گاوصندوق ضد سرقت خانگی وجود دارد که می‌توانید از آنها در خانه، مغازه، شرکت و… استفاده کنید. ویژگیهایی مانند قفل دیجیتال، ضد حریق بودن و مقاومت در برابر نفوذ آب مواردی است که بیشتر گاوصندوقهای مدرن امروزی دارند. در این راهنما سعی کرده‌ایم موارد مهم در خرید سیف باکس خانگی را ذکر کنیم تا بتوانید تصمیمی آگاهانه برای حفاظت از اشیاء ارزشمند خود بگیرید.

بهترین گاوصندوق ضد سرقت خانگی در دکوچین

ما در دکوچین برای اینکه بهترین گاوصندوق خانگی را به شما ارائه دهیم مجموعه گسترده‌ای از مدلهای گاوصندوق و شرکتهای تولید کننده آنها را مورد بررسی قرار داده و با توجه به چندین عامل کلیدی محصول از جمله نوع قفل، متریال استفاده شده، وزن، ابعاد، ظرفیت و مقاومت در برابر آسیب‌های طبیعی، محصولات مورد نظر را انتخاب کرده و در معرض دید شما قرار داده‌ایم. موارد انتخابی ما شامل محصولاتی با اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف است که نیاز قشر وسیعی از افراد در جامعه را تأمین کنند.

مشاهده کنید: انواع مختلف سیف باکس خانگی و هتلی مناسب برای استفاده در منزل و محل کار

ویژگیهای گاوصندوق ضد سرقت خانگی

جنس گاوصندوق: به طور کلی گاوصندوقهای خانگی از فولاد ساخته می‌شوند. اگرچه صندوق‌های کوچک یا سبک ممکن است از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت تهیه شوند تا براحتی قابل حمل باشند. لازم به ذکر است تمام گاوصندوقهای عرضه شده در فروشگاه دکوچین از جنس فولاد هستند.

قفل گاوصندوق: قفل‌های دیجیتالی و اثر انگشتی قابلیت منحصر به فردی را به کاربر برای تنظیم قفل طبق یک الگوی خاص می‌دهند. بطور مثال گاوصندوق اثر انگشتی دکوچین امکان تعریف ۳۰ اثر انگشت و باز شدن دو فاکتوره (اثر انگشت و ورود رمز به صورت همزمان) را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پس هنگام خرید گاوصندوق خانگی به این مورد باید توجه خاصی داشته باشید و از خرید گاوصندوقهای قدیمی با قفل مکانیکی امتناع کنید.

ضد آب بودن: مسلماً داشتن یک گاوصندوق صندوق ایمن خانگی که در برابر نفوذ آب و آتش مقاوم باشد خیال شما را از بابت حفظ اسناد کاغذی آسیب‌‌پذیر در برابر رطوبت و حرارت آسوده می‌کند. بنابراین اگر اسناد و اوراق ارزشمندی دارید پیشنهاد می‌کنیم از انتخاب خود را از میان گاوصندوقهای نسوز دکوچین انجام دهید.

معرفی سه مدل پر فروش گاوصندوق خانگی در فروشگاه دکوچین

1- گاوصندوق کوچک خانگی مدل 430W

این گاوصندوق کوچک خانگی با قفل دیجیتال و بدنه فولادی مناسب مصارف خانگی است. این سیف باکس ارزان قیمت خانگی امکانات مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد و بخوبی از اشیاء ارزشمند شما محافظت می‌کند. نکته مهم اینکه این سیف باکس نسوز نیست و در برابر حریق و بلایای طبیعی آسیب‌پذیر می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم وسایلی را داخل این صندوق قرار دهید که در مقابل حریق آسیب‌پذیر نیستند.

گاوصندوق کوچک خانگی مدل 430W

مشخصات گاوصندوق کوچک خانگی مدل 430W

  • قفل دیجیتال با تنظیم رمز ۸ کاراکتری
  • فعال شدن آزیر قفل در صورت ضربه و ورود رمز اشتباه
  • پاوربانک برای زمانیکه باطری داخلی خالی شده است
  • لولاهای مخفی
  • امکان اتصال به دیوار و زمین
  • طبقه MDF داخلی
  • پوشش چرم مصنوع در داخل صندوق
  • وزن گاوصندوق 18 کیلوگرم

خرید آنلاین گاوصندوق کوچک خانگی مدل 430W

 

2- گاوصندوق نسوز خانگی مدل ۵۵۰ با قفل دیجیتال

گاوصندوق نسوز خانگی مدل ۵۵۰ مناسب نگهداری اشیای قیمتی مانند طلا، جواهر، سکه و دلار می‌باشد. این گاوصندوق خانگی با قفل دیجیتال ضد سرقت خزانه‌ای امنیت کاملی را برای محتویات داخل خود فراهم می‌کند. بدنه و درب صندوق از ورقهای فولادی ضخیم دو لایه ساخته شده که بین لایه‌های فولادی را پشم سنگ با دانسیته بالا پر کرده است. این ساختار باعث می‌شود گاوصندوق تا دمای ۹۰۰ درجه در مقابل حریق مقاوم بوده و خم به ابروی خود نیاورد! از این رو می‌توانید هر چیز قیمتی را داخل آن قرار دهید بدون اینکه نگران نفوذ آب و آتش به داخل آن باشید.

گاوصندوق نسوز خانگی مدل ۵۵۰ با قفل دیجیتال

ویژگیهای گاوصندوق نسوز خانگی مدل ۵۵۰ با قفل دیجیتال

  • نسوز و ضد حریق
  • مجهز به قفل دیجیتال ضد سرقت خزانه‌ای
  • عملکرد دو فاکتوره برای باز شدن درب (رمز دیجیتال+کلید)
  • قابلیت اتصال به زمین با رول بولتهای فولادی
  • یک طبقه MDF متحرک

خرید آنلاین گاوصندوق نسوز خانگی مدل ۵۵۰ با قفل دیجیتال

 

3- گاوصندوق اثر انگشتی کوچک دکوچین مدل FC40

گاوصندوق اثر انگشتی کوچک دکوچین مدل FC40 علاوه بر قفل دیجیتال قابلیت بازگشایی از طریق اسکن اثرانگشت را نیز دارد. امکان تعریف ۳۰ اثر انگشت و امکان باز شدن دو فاکتوره (اثر انگشت و ورود رمز به صورت همزمان) از مشخصات منحصر بفرد این گاوصندوق کوچک دیجیتالی است.

گاوصندوق اثر انگشتی کوچک دکوچین مدل FC40

مشخصات گاوصندوق اثر انگشتی کوچک دکوچین مدل FC40

  • وزن گاوصندوق ۲۰ کیلوگرم
  • قابلیت اتصال به دیوار و زمین با رول بولت فولادی
  • صفحه کلید الکترونیکی حرفه‌ای با اسکن اثر انگشت
  • آژیر هشدار در صورت ورود رمز اشتباه
  • پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • پوشش داخل کامل چرم مصنوعی
  • بدنه فولادی با ضخامت ۲ میلیمتر و درب با ضخامت ۴ میلیمتر
  • لولاهای داخلی و بدون دسترسی از بیرون

خرید آنلاین گاوصندوق اثر انگشتی کوچک دکوچین مدل FC40

برای خرید بهترین گاوصندوق خانگی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. انتخاب اشیاء مناسب برای محافظت: ابتدا تصمیم بگیرید که چه اشیائی را می‌خواهید در صندوق نگهداری کنید.
  2. ارزیابی ارزش اشیاء قیمتی: ارزش اشیاء قیمتی که می‌خواهید در صندوق نگه دارید را تخمین بزنید.
  3. انتخاب اندازه یا ظرفیت مناسب: اندازه صندوق باید با توجه به اندازه اشیاء شما تعیین شود. اشیاء بزرگ‌تر مانند لپ‌تاپ‌ نیاز به فضای بیشتری دارند.
  4. انتخاب سطح مناسب حفاظت در برابر دزدی: صندوقی با سطح مناسب حفاظت در برابر دزدی را انتخاب کنید.
  5. انتخاب سطح مناسب حفاظت در برابر آتش: صندوقی با مقاومت در برابر آتش را انتخاب کنید.
  6. انتخاب نوع مناسب مکانیزم قفل‌گذاری: ترجیحاً گاوصندوق با قفل دیجیتال انتخاب کرده و از خرید گاوصندوقهای با قفل مکانیکی خودداری کنید.

با در نظر گرفتن این نکات و خرید گاوصندوق خانگی امنیت اشیاء ارزشمند خود را تضمین می‌کنید.

4/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *