راهنمای خرید صندلی اداری طبی

راهنمای خرید صندلی اداری طبی

راهنمای جامع خرید صندلی اداری طبی

پایه و اساس یک روز پربار و مفید در محیط کار شامل سه مفهوم انگیزه، راحتی و بهره‌وری می‌باشد. بنابراین اگر قصد دارید روز کاری مفید و کارآمدی داشته باشید، باید روی یک صندلی اداری طبی مناسب و راحت بنشینید!

در این راهنما مطالب زیر را می‌خوانید:

  • پنج نکته‌ مهم درباره‌ خرید صندلی اداری طبی
  • چرا انتخاب یک صندلی مناسب برای کار اهمیت دارد؟
  • برای خرید صندلی چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد؟
  • انواع صندلیهای اداری موجود کدامند؟
  • انتخاب پارچه‌ صندلی مناسب
  • آیا زمان تعویض صندلی اداری شما فرا رسیده است؟
  • نظر کارشناسان ما
  • صندلی اداری طبی را از کجا بخریم؟

کارهای اداری این روزها باعث شده بیش از هر زمان دیگری پشت میز بنشینیم و این دلیل خوبی است که بهترین نوع صندلی اداری را انتخاب کنیم تا در نشستن‌های طولانی مدت خسته نشده و با آرامش کامل کارهای روزمره را انجام دهیم.

خرید صندلی اداری

هدف ما در مجموعه دکوچین این است که راهنمای کاملی برای انتخاب و خرید بهترین صندلی اداری در اختیار شما قرار دهیم. به همین علت راهنمای جامعی برای خرید صندلی اداری طبی را گردآوری نموده‌ایم. با ما همراه باشید تا بتوانید مناسب‌ترین صندلی اداری را برای محل کار خود پیدا کنید.

پنج نکته‌ مهم برای خرید آنلاین صندلی اداری طبی

در ابتدای این راهنما، 5 نکته ضروری را برای خرید صندلی اداری بیان کرده‌ایم. به این موارد توجه کنید تا در پیدا کردن و خرید صندلی مناسب مشکلی نداشته باشید.

  • مدت زمانی که قرار است روی صندلی بنشینید.
  • فضا و متراژ محل کار خود را در نظر بگیرید.
  • سعی کنید یک مدل صندلی ارگونومیک انتخاب کنید.
  • بودجه مناسبی برای خرید صندلی تعیین کنید.
  • راحتی را در اولویت خرید خود قرار دهید.

چرا انتخاب یک صندلی مناسب برای کار اهمیت دارد؟

صندلیهای اداری بخش مهمی از محیط کاری به حساب می‌آیند. زیرا آنها اتاقهای مختلف را متمایز و شاخص نشان می‌دهند و هر روز صبح حس خوشایندی را به شما القاء می‌کنند. همچنین هر کدام از میزهای اداری، اتاقهای جلسه و انواع فضاها؛ به سبک متفاوتی از صندلی نیاز دارند. بنابراین خرید بهترین صندلی اداری برای ساعتهای طولانی کار اداری لازم و ضروری است.

در شرایط کار امروزی، شاید بیش از 6 ساعت در روز را پشت میز خود بنشینید. اما در نظر داشته باشید شما فقط راحتی نشتن روی صندلی را نمی‌خواهید، بلکه به سبک و چیدمان نیز اهمیت می‌دهید و نوعی از صندلی را می‌خواهید که با چیدمان محل کار شما هماهنگ باشد. در واقع شما می‌خواهید برند خود را حرفه‌ای نشان دهید تا تأثیر مثبتی روی مخاطبین و مشتریان خود بگذارید.

قبل از اینکه به سراغ خرید صندلی اداری جدید و مدرن بروید، باید انواع صندلیها را بشناسید تا بتوانید متناسب با کسب و کار خود نیازتان را مشخص کنید. خرید صندلیهای لوکس و برند مقرون به صرفه نیست. به علاوه صندلیهای ارزان قیمت هم کارکرد مناسبی ندارند.

همچنین با دیدی که از صندلی خانگی دارید نباید صندلی شرکت خود را انتخاب کنید. صندلیهای اداری با صندلیهای خانگی فرق دارند. صندلیهای خانگی را می‌توان با توجه به نیازهای شخصی انتخاب کرد اما صندلیهای اداری باید استاندارد بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند تا راحتی و آسایش را برای افراد در محیط کار فراهم کنند.

برای خرید صندلی اداری چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد؟

قطعاً خرید بهترین صندلیهای اداری برای محل کارتان اهمیت زیادی دارد. البته ممکن است به سراغ صندلیهای اداری معمولی و قدیمی که چندین دهه مورد استفاده قرار گرفته و استاندارد نیز هستند بروید. اما ثابت شده که صندلیهای اداری مدرن با طراحیهای ساده و ارگونومیک، بهره‌وری و راندمان کار را افزایش می‌دهند. همچنین نشستن روی این نوع صندلیها برای کارمندان جذابتر و دلپذیرتر از صندلیهای پارچه‌ای و قدیمی است.

صندلی کارمندی

درک علمی و آگاهی از مواردی که هنگام خرید صندلی اداری باید در نظر بگیرید، هم فرآیند انتخاب را آسانتر می‌کند، هم باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما در دراز مدت خواهد شد.

چه مدت زمانی روی صندلی خود می‌نشینید؟

مهمترین عاملی که باید در نظر بگیرد، مدت زمانی است که شما و کارمندانتان روی صندلی می‌نشینید. در ادارات دولتی معمولاً کارمندان 6 ساعت و یا بیشتر روی صندلی خود می‌نشینند البته این بدان معنا نیست که 6 ساعت در روز کار مفید انجام می‌دهند!

اما در فضاهای کاری خلاقانه و مدرن مدت زمان کار نشسته شاید کمتر از 2 ساعت باشد. اگر هم از جا بلند شده و حرکت داشته باشید این زمان کاهش می‌یابد.

ارگونومی صندلی در تمامی موارد از اهمیت بالایی برخوردار است. اما با این حال باید درک مناسبی از نحوه‌ کار خود و کارمندانتان در طول روز داشته باشید تا بتوانید صندلی کارمندی مناسبی را بخرید که با سبک کاری شما هماهنگ و منطبق باشد.

فضای اداری شما چه اندازه بزرگ است؟

صندلی اداری بزرگ و راحت قطعاً گزینه خوبی برای شرکتهایی است که فضای بزرگی در اختیار دارند. یک صندلی مدیریتی بزرگ می‌تواند جلوه‌ای زیبا و رسمی به دفتر مدیریت شما بدهد. اما در یک محیط کاری شلوغ، دست و پاگیر بوده و مانع از کار کردن می‌شود.

شما باید از اندازه و ابعاد فضای اداری خود و تعدا کارمندانتان آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید صندلیهای مناسبی را برای ساختمان اداری خود انتخاب و خریداری کنید.

آگاهی از فضای موجود برای مشاغل کوچک که فقط یک یا دو اتاق دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است. با خلاقیت بیشتر می‌توانید راه‌حل مناسب‌تر و ایده‌های بهتری برای انتخاب صندلیهای اداری مورد نیاز خود داشته باشید. بطور مثال روی صندلی انتخابی خود بنشینید آنرا حرکت دهید، پشتی صندلی را عقب و جلو ببرید و قابلیتهای آنرا با مدل کاری خود بسنجید.

ما در شو روم مجموعه دکوچین این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با شبیه‌سازی براحتی پشت میزهای مختلف نشسته و صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه خرید صندلی اداری

به طور قطع میزان بودجه‌ شما هنگام خرید صندلی مهم و تاثیر گذار است. اختصاص بودجه‌ای خاص برای این موضوع باعث می‌شود دست شما در انتخاب یک صندلی با ویژگیهای مختلف باز باشد.

در تولیدات جدید شرکتهای فعال در حوزه تولید صندلی اداری، راحتی و رعایت اصول ارگونومیک جزو استاندارهای اولیه هستند. پس تقریباً اکثر صندلیهای جدید این قابلیتها را دارند. ممکن است شما به عملکردهای چرخشی خاص یا گزینه‌های کمری پیشرفته‌تر نیاز داشته باشید، به خصوص اگر برای مدت زمان طولانی روی صندلی بنشینید. در این حالت انتخاب حرفه‌ای تری باید داشته باشید.

وقتی نوبت به خرید صندلی اداری می‌رسد، فروشگاه آنلاین دکوچین صندلیهایی در محدوده‌ قیمت یک میلیون تا 15 میلیون تومان دارد. در نتیجه تعداد زیادی صندلی برای انتخاب وجود دارد. در ادامه بازه قیمتی تقریبی از آنچه می‌توانید بخرید آورده شده است:

قیمت پائین (حدود یک میلیون) قیمت متوسط (بین 4 تا 6 میلیون) قیمت بالا (بالاتر از 6 میلیون)
ارگونومیک ارگونومیک، تکیه‌گاه سر و دستها تمامی ویژگیهای صندلی ارگونومیک
تنظیم ارتفاع و پشتی پارچه مشبک تنفسی و راحت افزودنیهای تخصصی و حرفه‌ای
روکش مناسب دامنه حرکتی کاملاً قابل تنظیم چرم یا پوشش جایگزین به انتخاب شما

آیا به امکانات خاصی نیاز دارید؟

در نهایت، باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیا به امکانات مرتبط با سلامتی خاصی هنگام نشستن نیاز دارید یا خیر. مطالعات نشان می‌دهند که درصد بالایی از کارمندان اداری در مقطعی از شغل خود با مشکلات مربوط به کمر و ستون فقرات مواجه می‌شوند، بنابراین عناصر ارگونومیک باید روی صندلی‌هایی که می‌خرید تعبیه شوند.

اگر شما یا یکی از  کارمندانتان از مشکلات سلامتی درازمدت خاصی رنج می‌برید، باید روی گزینه‌های خاصی تمرکز کنید و صندلیهای اداری با عمق قابل تنظیم، تکیه‌گاه کمری و ارتفاع متحرک پشت را انتخاب کنید.

انواع صندلیهای اداری موجود کدامند؟

اکنون که اطلاعات خوبی در مورد خرید صندلی اداری کسب کرده‌اید وقت آن رسیده که به انواع مختلف صندلیها نگاهی بیاندازیم. در حال حاضر فرم تعداد زیادی از انواع صندلیهای اداری کلاسیک تغییر کرده و دارای ظاهری مدرن و زیبا هستند. بنابراین طیف وسیعی از صندلیهای اداری با مدلهای جدید و شیک برای انتخاب شما وجود دارد. اما لازم است این نکته را در نظر بگیرید که هر نوع صندلی مزایا و معایب خاص خود را دارد و باید قبل از تصمیم گیری و انتخاب بهترین صندلی این موارد را در نظر گرفت.

صندلی اداری ارگونومیک

راحت‌ترین نوع صندلی اداری موجود، صندلی اداری ارگونومیک است. هر چند ممکن است بعضی وقتها به دلیل طراحیهای عجیب و پشتی مشبک اینگونه به نظر نرسند اما این نوع صندلی سطح وسیعی از راحتی و آسایش را برای شما فراهم می‌کند. این صندلیها می‌توانند به خوبی با مدلهای مدیریتی رقابت کنند. زیرا افراد می‌تواند از وضعیت بدنی عالی و حفاظتی از کمر خود در تمام طول روز مطمئن باشد.

بهترین صندلیهای اداری ارگونومیک امکانات زیر را دارند:

  • یک صندلی قابل تنظیم
  • ارتفاع پشتی قابل تنظیم
  • دارای گزینه‌های مختلف عمق صندلی
  • طیف بالایی از گزینه‌های محافظتی کمر و ستون فقرات
  • دسته‌های قابل تنظیم
  • حفاظت مداوم از سر و گردن

چنانچه شما و کارمندانتان ساعتهای طولانی روی صندلی می‌نشینید، باید از این نوع صندلیها استفاده کنید. زیرا علاوه بر راحتی، شیک و زیبا بوده و برای استفاده در محیطهای کاری مدرن مناسب هستند.

صندلی اداری ارگونومیک

با وجود همه این موارد خرید صندلیهای ارگونومیک مانند صندلیهای مدیریتی هزینه تقریباً بالایی برای شما دارد زیرا دارای طرحهای پیچیده‌ای هستند که ساخت آنها را دشوار می‌کند.

خوشبختانه؛ امروزه عناصر ارگونومی تبدیل به یک ویژگی جدایی ناپذیر برای انواع صندلیهای اداری شده‌اند. پس می‌توانید مجموعه‌ وسیعی از انواع صندلیهای اداری ارگونومیک را با تمام ویژگیهای مهم آن در سایت دکوچین پیدا کنید.

صندلی مدیریتی

لوکس ترین و گرانقیمت‌ترین صندلیهای موجود، صندلیهای مدیریتی هستند که معمولاً با روکش چرم طبیعی یا مصنوعی به بازار عرضه می‌شوند می‌شوند. این روکشهای نفیس و مرغوب علاوه بر راحتی و آرامش ظاهری شیک و لوکس را به محیط اتاق مدیریت می‌دهند.

صندلی مدیریتی دارای چرخ‌های نسبتاً محکم و محور چرخان بی‌صدا می‌باشد. علاوه بر این امکانات فنی کارآمد، ظاهری بسیار شیک و زیبا نیز دارند. تقریباً همه مدل‌های صندلیهای مدیریتی، با طیف وسیعی از تنظیمات ارتفاع عرضه می‌شوند و تکیه‌گاه آن از لایه‌های متعددی تشکیل شده است. صندلیهای مدیریتی برای فضاها و دفاتر انفرادی و یا سبکهای اداری باز که تعداد کمی میز دارند مناسب هستند.

7,435,000 تومان
9,395,000 تومان
6,999,000 تومان
تماس بگیرید
7,999,000 تومان
تماس بگیرید
6,779,000 تومان
5,231,000 تومان
تماس بگیرید

این نوع از صندلیهای اداری، گرانترین نوع صندلی هستند و دارای ابعاد بزرگی نیز می‌باشند. به همین دلیل برای فضاهای شلوغ مناسب نیستند. این نوع صندلیها دارای دسته‌های کناری و گزینه‌های تنظیم ارتفاع می‌باشند. بنابراین ویژگیهای ارگونومیک اضافی در آنها محدود شده است.

صندلی کارمندی

صندلی کارمندی، نوعی صندلی ساده کلاسیک می‌باشد که به مرور زمان مدرن شده است. اکثر این صندلیها نسبتاً ساده و باریک هستند اما همچنان پوشش و حفاظت خوبی را در کنار طیف متنوعی از انواع گزینه‌های قابل تنظیم و انتخابهای سبک و مدل به شما ارائه می‌دهند. به علاوه صندلیهای اپراتور و کارمندی بین شکل، قیمت و عملکرد صندلی تعادل برقرار کرده‌ و به نوعی اقتصادی هستند.

4,695,000 تومان
6,995,000 تومان
6,499,000 تومان
3,635,000 تومان
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
6,788,000 تومان
5,073,000 تومان
5,890,500 تومان

اگر می‌خواهید بهترین گزینه برای انتخاب صندلی را داشته باشید، فقط به ظاهر صندلی اپراتور نگاه نکنید. شما می‌توانید با بررسی دقیق‌تر مدلی که انتخاب کردید را بیازمایید و مطمئن شوید که یک طرح معتبر و بادوام خریداری می‌کنید.

صندلی اداری بزرگ و پهن (Bariatric Chairs)

مسلماً همه افراد به یک صندلی راحت در محیط کار خود نیاز دارند! یکی از صندلیهای منحصر به فردی که امروزه وجود دارد، صندلی اداری بزرگ با پهنای زیاد است که مخصوص افراد بزرگ جثه و چاق طراحی و تولید می‌شود.

صندلیهای اداری باریاتریک (Bariatric Chairs) دارای طیف وسیعی از عناصر ارگونومیک و قابل تنظیم هستند. به این معنی که می‌توانند انواع بدنها با سایزهای مختلف را در خود جای دهند. همچنین روکشهای آنها طوری انتخاب شده که حداکثر راحتی را در مدت زمان طولانی فراهم کنند. اما به دلیل طراحی خاص و تخصصی قیمت بالایی دارند. هر چند به دلیل اندازه بزرگ این نوع صندلی برای استفاده در فضاهای کوچک و بسته مناسب نیست اما افزایش راندمان کاری موجب شده ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

صندلی کارشناسی

صندلی کارشناسی مخصوص مهندسین و کارمندان رده بالا طراحی شده است. سطح این نوع صندلی از مدلهای چهارپایه‌ای ساده و بلند یا صندلیهای کاسه‌شکل پایین‌تر است. علاوه بر کاربردهای عادی برخی از انواع این نوع صندلی برای مهندسین طراح نیز استفاده می‌شود.

صندلی کارشناسی در میان افراد خلاق و کارمندان اداری طرفداران زیادی دارد. شما هم اگر قصد دارید در روز بیشتر جابجا شوید یا روی یک میز بلند کار کنید می‌توانید از این نوع صندلی استفاده کنید.

صندلیهای کارشناسی برای استفاده‌ پشت میزهای قابل تنظیم نیز بسیار مناسب هستند. بسیاری از مدلهای موجود دارای تکیه‌گاه‌های  برای دستها و پد مناسب برای قسمت پایین کمر هستند تا وضعیت بدن را در حالت خوب نگه دارند.

صندلی کارشناسی دارای مزایای زیر می‌باشد:

  • طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تنظیم ارتفاع
  • دارای پایه‌های بلند برای ارتفاع بیشتر
  • دارای میله‌هایی با موقعیت مناسب برای حمایت از پاهای شما
  • برای داشتن یک موقعیت راحت در زمان کشیدن طرح یا نقشه مناسب هستند

صندلی اتاق هیئت مدیره

اتاق هیئت مدیره اتاقی است که مهمترین جلسات کاری در آن برگزار می‌شود. جایی که شما با سهامداران و مشتریان مهم خود صحبت می‌کنید. برای مطابقت با حرفه‌ای بودن و سبک مورد نیاز، صندلیهای اتاق هیئت مدیره باید از شیک‌ترین و راحت‌ترین انواع صندلیهای اداری انتخاب شوند.

با الهام گرفتن از صندلی‌های ارگونومیک و اپراتوری، صندلی‌های اداری اتاق هیئت را می‌توان برای همه کاربران تنظیم کرد و در عین حال راحتی مداوم را برای جلسات و نشستنهای طولانی ارائه داد. این نوع صندلیها نسبتاً جمع و جور هستند و به شما این امکان را می‌دهند که چندین نفر بدون اشغال کردن فضای بیش از حد در اتاق جلسه بنشینند.

صندلیهای اتاق هیئت مدیره برای محیطهای کم رفت و آمد و آرام ایده‌آل هستند اما برای نشستن طولانی مدت و کار مناسب نیستند. قیمت آنها هم تقریباً گران است.

صندلی انتظار

صندلیهای انتظار طرحهای ساده‌ای دارند. قیمت آنها پایین بوده و برای استفاده در اتاقهای کوچک مناسب هستند. صندلی انتظار بسیار کاربردی بوده و برای پذیرایی از مهمانان شرکت بسیار عالی است.

سادگی این صندلیها باعث شده برای جلسات کوتاه نیز مناسب باشند. این صندلیها دارای طیف وسیعی هستند و شما برای انتخاب یک صندلی زیبا و مناسب برای محیط کارتان مشکلی نخواهید داشت. لازم به ذکر است که صندلی انتظار جایگزین مناسبی برای یک صندلی کارمندی نیست و نباید به صورت گسترده و مستمر مورد استفاده قرار گیرند.

انتخاب روکش مناسب برای صندلی اداری

هیچ صندلی اداری بدون استفاده از یک روکش مناسب کامل نمی‌شود. طیف وسیعی از روکشها برای انتخاب وجود دارد، اما انتخاب پوشش برای شما احتمالا به بودجه و سبک دکوراسیون اداری شما بستگی دارد.

آیا دفتر کار شما از نظر ظاهری امروزی و مدرن است یا سنتی و کلاسیک؟ برای زیباتر شدن محل کار استفاده از یک سبک دکوراسیون ضروری است. در نتیجه استفاده ترکیبی از روکشهای موجود ایده خوبی نیست. صندلیهای پارچه‌ای طرح قدیم انتخاب ارزان‌تری هستند، اما برای داشتن یک روکش مناسب راحت که مزایای زیادی داشته باشد باید به انتخابهای جدید و مدرن توجه کنید.

صندلیهای اداری با ساختار رویه مشبک

راهی مقرون به صرفه برای خرید یک صندلی ارگونومیک با یک روکش مناسب و کمترین هزینه اضافی، خرین صندلی با رویه مشبک است. این صندلیها اغلب با جایگزینی تکیه‌گاه یک تکه با گزینه توری شکل باعث گردش هوا بین بدن و پشتی صندلی می‌شوند. البته همچنان از کمر شما حمایت کافی را می‌کنند.

صندلیهای مشبک دقیقاً همان صندلیهای اداری شیک هستند که با دفتر کار امروزی مطابقت دارند و ماهیت فشرده مینیمالیستی، آنها را به خوبی برای استفاده در فضاهای کاری کوچک‌ مناسب کرده است.

صندلی اداری چرمی

اگر محیط کار شما به سبک سنتی طراحی شده است و بودجه بیشتری دارید، صندلیهای اداری چرمی می‌توانند سبک خاصی به فضای کاری شما بدهند. صندلیهای چرمی بادوام بوده و تمیز کردن آنها راحت است. همچنین باعث می‌شود که راحت و سبک کار کنید. فقط به یاد داشته باشید صندلیهای با اندازه بزرگ برای استفاده در محیطهای کوچک مناسب نیستند.

آیا زمان تعویض صندلی اداری شما فرا رسیده است؟

صندلیهای اداری از ملزومات و پیش نیازهای هر دفتر کاری به حساب می‌آیند و افراد با گذشت زمان به صندلی‌های خود عادت می‌کنند. در این شرایط تعویض صندلی اداری قطعاً به بهره‌وری کاری ما آسیب خواهد زد، زیرا عادت ما به صندلیهای اداری باعث شده تا با فضای کاری خو بگیریم. حال این سئوال مطرح است که هر چند وقت یکبار باید صندلیهای اداری را تعویض کنیم؟

اغلب صاحبان کسب و کار به اشتباه تا خرابی کامل صندلیها صبر کرده و سپس اقدام به خرید صندلی جدید برای کارمندان خود می‌کنند. در ادامه این مقاله به بررسی مناسب‌ترین زمان تعویض صندلیهای اداری می‌پردازیم.

تعویض صندلی اداری

تعمیر صندلی اداری یا استفاده از گارانتی

متأسفانه، بسیاری از افراد هنگام خرید صندلی اداری، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمی‌کنند، در حالی که دفترچه راهنما می‌تواند اطلاعات مهمی را در مورد طول عمر محصول بدهد. احتمالاً تا به حال کلمات ضمانت نامه تعمیر یا گارانتی تعویض کالا را شنیده‌اید، ولی آیا معنای که هر کدام از آنها را میدانید؟

اصولاً ضمانت نامه تعمیر و گارانتی صندلی اداری شبیه به هم هستند، هر کدام نوعی پوشش در قالب تعمیر یا تعویض کالا در برابر استهلاک و فرسودگی محصول را ارائه می‌دهند. اما تفاوت اصلی ضمانت نامه با گارانتی تعداد مواردی است که هر کدام پوشش می‌دهند.

در اکثر موارد گارانتی‌ رایگان است و به عنوان “ضمانت کالا توسط تولیدکننده” به حساب آمده و تعهد تولید کننده برای تعویض یا تعمیر کالا در مدت زمان تعیین شده محصوب می‌شود. برای استفاده از این تعهد معمولاً باید یک فرم را هنگام خرید تکمیل کرده و کارت گارانتی صندلی اداری را تحویل بگیرید.

ضمانت نامه تعمیر یا گارانتی تعویض صندلی اداری، تعهدی در برابر استهلاک و فرسودگی آن در یک بازه زمانی معین محسوب می‌شود. لازم به ذکر است خدماتی که این ضمانت نامه ارائه می‌دهد نوعی بیمه محسوب می‌شود که در ازای دریافت پول بیشتر و یا هزینه ماهانه جزئیات بیشتر از محصول را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بررسی ضمانت نامه و گارانتی صندلی اداری برای دانستن شرایط آن و مواردی که تحت پوشش قرار می‌دهد مهم است زیرا اگر موارد مورد نظرتان تحت پوشش ضمانت نامه نباشد قطعاً پرداخت هزینه بیشتر منطقی نیست.

وقتی صحبت از خرید صندلی به میان می‌آید، گارانتی محصول نشانی از کیفیت آن و اعتبار شرکت تولید کننده خواهد بود، شایان ذکر است که هر چه زمان گارانتی بیشتر باشد یعنی محصول از کیفیت بهتری برخوردار است (نشانی از اطمینان تولید کننده به محصول تولیدی خود) و در نتیجه عمر بیشتری خواهد داشت، لیکن به راحتی می‌توان عمر محصول را با مراقبت و نگهداری منظم افزایش داد.

اهمیت ارگونومی در افزایش طول عمر صندلی اداری

ارگونومی عامل بسیار مهمی در طول عمر مفید صندلی اداری به حساب می‌آید. همانطور که انتظار می‌رود، سطح ارگونومی صندلی با هر طراحیهای مختلف، متفاوت است. بعضی از آنها فقط قابلیت تنظیم ارتفاع دارند اما بعضی دیگر قابلیتهای ارگونومی بیشتری را شامل می‌شوند:

  • امکان تنظیم ارتفاع صندلی
  • امکان تنظیم زاویه دلخواه برای سطوح صندلی (نشیمنگاه و تکیه‌گاه)
  • امکان تنظیم بالشتک گودی کمر ( ارتفاع و بعضاً فشار)
  • امکان تنظیم دسته صندلی (ارتفاع، زاویه)
  • مکانیزم تنظیمی کفه نشیمنگاه صندلی اداری

طبیعتاً، صندلیهایی با قابلیت‌های ارگونومیک بیشتر، گرانتر از صندلیهای ارگونومیک معمولی هستند. صرف هزینه بیشتر برای خرید یک صندلی اداری با قابلیتهای ارگونومیک مناسب، ارزشمند است زیرا صندلیهای ارگونومیک طول عمر و دوام زیادی داشته، آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

ممکن است قیمت پایین یک صندلی برای شما جذابیت داشته باشد، ولی یک صندلی ارزان‌ به معنی استفاده از قطعات ارزان‌ برای ساخت آن است که در نهایت شما را مجبور به تعویضش می‌کند. در نتیجه هزینه اضافی تعمیر و تعویض قطعات به شما تحمیل می‌شود.

صندلی اداری جدید در مقابل صندلی قدیمی

اگر قصد خرید یک صندلی اداری جدید را دارید باید بدانید مواردی مثل گارانتی، ارگونومی و قیمت کالا نشان دهنده عمر مفید محصول می‌باشد. اگر در حال ارزیابی وضعیت صندلیهای قدیمی خود هستید، بهتر است به علائم زیر  توجه کنید زیرا در صورت وجود آنها، صندلی شما باید تعویض شود:

  • صندلی مثل گذشته راحت نیست
  • زمان خرید صندلی را به یاد نمی‌آورید
  • زمان زیادی از گارانتی تعویض یا ضمانت‌نامه تعمیر گذشته و اعتباری ندارند
  • کمرتان پس از یک روز کار درد می‌گیرد
  • صندلی دائماً نیاز به تنظیم دارد و با حرکت شما سر و صدا می‌کند
  • صندلی مثل قبل قرص و محکم نیست
  • صندلی به نظر فرسوده می‌رسد

در حالی که هیچ قانونی در مورد زمان تعویض صندلیها در محل کار، قطعی نیست اما مسلماً صندلیهای اداری هم طول عمری دارند، به همین دلیل استفاده درست از آنها برای افزایش طول عمرشان بسیار مهم است. در ادامه به ذکر مواردی که موجب فرسودگی و کاهش عمر مفید صندلیهای اداری می‌شوند می‌پردازیم:

  • استفاده بیش از حد
  • تحمل وزن بیشتر از ظرفیت
  • استفاده نابجا و کاربرد ناصحیح
  • کیفیت پایین محصول
  • ارزان بودن صندلی

اگر به فکر تعویض صندلیهای اداری خود هستید، سایت ما بهترین مکان برای خرید است. زیرا طیف گسترده‌ای از محصولات، شامل مدل‌های متناسب با فضاهای کاری و دفاتر خانگی در آن عرضه می‌شود، بهتر است همین الان با بررسی دقیق اقدام به خرید صندلیهای اداری مورد نیازتان کنید.

نظر کارشناسان ما

در سایت آنلاین دکوچین، کارشناسان مجرب ما بهترین محصولات موجود در بازار را به شما ارائه می‌دهند. استفاده از یک صندلی اداری راحت و ارگونومیک در دنیای کار مدرن امری بسیار حیاتی و ضروری است. وقتی راحت هستید، بهتر کار می‌کنید و وقتی بهتر کار می‌کنید، روز را با احساس سازنده و رضایت کامل به پایان می‌رسانید.

صندلی اداری را از کجا بخریم؟

صندلیهای اداری را می‌توانید از همه خرده فروشان تجهیزات اداری، چه به صورت آنلاین و چه حضوری بخرید. ما در فروشگاه مبلمان اداری دکوچین، طیف وسیعی از صندلیهای اداری را با قیمتهای فوق العاده رقابتی عرضه می‌کنیم. از مدلهای مدیریتی شیک گرفته تا گزینه‌های ارگونومیک و کاربردی، مطمئنا شما می‌توانید صندلی اداری مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و بخرید.

با مبلمان اداری دکوچین، شما به بیش از 10000 مورد مبلمان اداری با قیمتهای رقابتی دسترسی خواهید داشت، بنابراین می‌توانید بهترین صندلی اداری را متناسب با بودجه خود انتخاب و تهیه کنید. اگر هم می‌خواهید درباره صندلی‌های اداری، ارگونومیک یا هر نوع دیگری از صندلی‌های اداری بیشتر بدانید، مجموعه کامل راهنمای خرید صندلی اداری ما را دنبال کنید.

4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *