بهترین مبلمان اداری برای سال 1402

بهترین مبلمان اداری

ایده‌هایی برای خرید مبلمان اداری در سال 1402

زندگی مدرن و امروزی موجب شده که به ناچار بیشتر وقتمان را در محل کار بگذرانیم. در واقع بیشتر زمان روز را در دفتر شرکت یا اداره به سر می‌بریم تا این که در خانه و کنار خانواده باشیم. از این رو طراحان دکوراسیون اداری توصیه می‌کنند که محل کار باید زیبا، راحت و روحیه بخش باشد.

با حفظ روحیه‌ کارکنان و جلوگیری از خستگی زود هنگام آنان می‌توان به طرز چشمگیری بازدهی را افزایش داد. محل کار به عنوان یکی از مهمترین کانون‌های اجتماعی می‌تواند مکانی پر تنش و خسته کننده باشد. اما با کمی تغییرات پتانسیل لازم را دارد که تبدیل به محلی برای تبادل اطلاعات و خلق ایده‌های جدید شود.

یکی از عناصر بسیار مهم در دفاتر، ادارات و سازمانها مبلمان اداری است که علاوه بر تاثیر بسزایی که روی ظاهر و دکوراسیون داخلی دارد می‌تواند ابزاری برای فراهم کردن آسایش کارکنان شرکت باشد. در هنگام خرید مبلمان اداری باید موارد مختلفی چون مطابقت سبک و ظاهر مبلمان با طراحی دکوراسیون، راحتی و دوام را مد نظر قرار دهید.

به طور معمول از مبلمان اداری در سالنهای انتظار و برای پذیرایی از مراجعین استفاده می‌شود. از این رو در بدو ورود اولین چیزی که روی مخاطب تأثیر می‌گذارد ظاهر است. ظاهر و سبک دکوراسیون شرکت معرف برند و اعتبار شماست. در وهله دوم میزان راحتی است که مراجعه کننده را ترغیب به انتظار می‌کند. تصور کنید که مراجعه کننده قرار است مدتی روی مبل به انتظار بنشیند. انتظار کشیدن به خودی خود ماهیتی آزاردهنده و ناخوشایند دارد و اگر مراجعه کننده شما حین نشستن احساس راحتی نداشته باشد، این مساله می‌تواند در مراودات و مذاکرات کاری تاثیر منفی بگذارد.

پیشنهاداتی برای خرید مبل اداری در سال 1402

مبل اداری تک نفره

تجهیز دفتر به مبلمان اداری یکی از الزامات هر کسب و کاری است. حتی اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اید و از فضای کافی برخوردار نیستید باز هم به مکانی برای نشستن مراجعین نیاز دارید. مبل‌های تک نفره برای فضاهای کوچک که مراجعین زیادی ندارند بسیار مناسب هستند.

پیشنهاد خرید: مبل اداری شیک بامو مدل F30

این نوع مبل اداری فضای کمی اشغال می‌کند و با برخورداری از ویژگی‌هایی چون رنگ روشن و طراحی منحصر به فرد با پایه‌های استیل به معنای واقعی ظاهری شیک و حرفه‌ای به دفتر می‌بخشند.

مبل اداری تک نفره
مبل اداری مدل F30 یک انتخاب مناسب برای فضاهای کوچک که مراجعین زیادی ندارند.

مبل اداری 2 نفره

به طور معمول در سالن‌های ادارت و اتاق‌های انتظار از مبل‌ اداری دو نفره استفاده می‌شود. مبل اداری مناسب مبلی است که برای رویه‌ آن از پارچه یا چرم مصنوعی مقاوم استفاده شده باشد تا بر اثر استفاده‌ مداوم دچار ساییدگی و پارگی نشود. توجه به مقاومت فریم مبل و پایه‌های آن نکته دیگریست که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

چنین مبلی می‌تواند به یک گزینه قابل اعتماد برای فضای اداری شما بدل شود. این سبک از مبلهای برای نشستن 2 نفر طراحی شده‌اند اما به قدری جادار هستند که سه نفر هم به راحتی می‌توانند روی آن بنشینند.

مبل اداری 2 نفره کاترین
مبل اداری 2 نفره کاترین یکی از با کیفیت‌ترین مبلهای دو نفره با روکش چرم مصنوعی

در انتخاب رنگ هم باید تمام دقت خود را به کار بگیرید. رنگهای روشن بی روح هستند و آلودگی و لکه را به وضوح نمایان می‌کنند. اما رنگهای ملایم حس طراوت را منتقل می‌کنند. استفاده از مبلمان اداری مدرن در رنگ‌های جسورانه مانند زرد، طلایی و خردلی، انرژی مضاعفی به فضای دفتر می‌بخشد. البته توجه داشته باشید که چنین رنگ‌هایی برای کاناپه‌های تک نفره و دو نفره مناسب هستند و برای مبلهای 3 نفره یا ست کامل اداری جالب به نظر نمی‌رسند.

پیشنهاد خرید: خرید آنلاین مبل اداری ۴ نفره کاترین دکوچین

مبل اداری 3 نفره

از دیگر مبل‌های مرسوم در ادارات می‌توان به مبل اداری سه نفره اشاره کرد که معمولاً در سبک مدرن تولید می‌شوند. ایجاد کمی ناهماهنگی در فضا با ترکیب رنگ‌های مختلف در مبل اداری 3 نفره می‌تواند به جذابیت محیط بیفزاید. ایجاد چنین تضاد کوچکی میزان جنب و جوش و انرژی محیط را افزایش می‌دهد. همچنین مجهز بودن مبل اداری مدرن به چرخ‌های کوچک که در زیر پایه‌های آن تعبیه شده‌اند کمک بزرگی برای جابجای و تغییر چیدمان اتاق است.

مبلمان اداری مدرن یا مینیمال سبکی از طراحی هستند که با گذشت زمان شما را از دیدنشان خسته نمی‌کنند. فرم مربعی و زاویه‌دار با پشتی نسبتاً بلند، نشیمنی جادار و استراحتگاه دست با رویه‌ای مخملی ظاهری شکیل به این مبلمان می‌دهند. این نوع مبلمان اداری بسیار راحت هستند و در اتاق استراحت کارکنان نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. انتخاب مبلمان اداری با رنگ خاکستری و ظاهری خنثی باعث می‌شود با هر فضایی منطبق باشند.

مبل اداری با روکش چرم مصنوعی

استفاده از مبلمان اداری با روکش چرمی به علت حمایت از حقوق حیوانات در بسیاری از کشورهای جهان کمتر شده است اما هنوز هم تولیداتی با چرم طبیعی وجود دارد.

مبل اداری با روکش چرم مصنوعی
نیم ست مبل اداری مدل F70 بامو با روکش چرم مصنوعی

مبلمان اداری عرضه شده در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری دکوچین با روکش چرم مصنوعی یا پارچه می‌باشد. این محصولات با رویه‌ چرم مصنوعی پارس در رنگهای قهوه‌ای تیره، مشکی مات، خاکستری و… در معرض دید شما قرار گرفته‌اند. استفاده از چرم مصنوعی در ساخت مبل، تمیز کردن آن را راحت‌تر می‌کند. از این رو این سبک از مبلمان اداری را می‌توان گزینه‌ مناسب برای فضاهای عمومی دانست.

ست مبلمان اداری مدرن

هر اداره و شرکتی دارای فضایی برای انتظار و پذیرایی از مراجعین است. همانطور که پیشتر اشاره شد طراحی دکوراسیون نمایانگر وجهه شرکت می‌باشد. استفاده از ست مبلمان اداری مدرن نه تنها بر زیبایی محیط می‌افزاید بلکه مدت زمان انتظار مراجعین را خوشایندتر می‌کند. برای مثال استفاده از مبلمان سبز رنگ در مقابل دیوار‌های شیشه‌ای به طور خودنمایانه‌ای جلوه می‌کند.

مبلمان اداری مدرن ژینورا
نیم ست مبل اداری مدرن ژینورا

سالن کنفرانس و دفتر اجرایی محلی برای برگزاری جلسات و اتخاذ تصمیمات مهم هستند. مبلمان اداری مناسب برای چنین مکان‌هایی باید ظاهری جذاب و شیک داشته باشند.

سالن کنفرانس محلی است که با مشتریان، همکاران و بعضا سایر کسب و کارها به گفتگو می‌پردازید. معمولا هدف از برگزاری چنین جلساتی معرفی شرکت و خدمات آن برای جذب مشتری و یا عقد قرارداد کاری است. در هر دو حالت دکوراسیون سالن کنفرانس باید شیک و تاثیرگذار باشد. استفاده از مبلمان اداری مدرن می‌تواند لوکس گرایی و سادگی را یکجا به نمایش بگذارد.

پیشنهاد خرید: نیم ست اداری مبل مدرن مدل ژینورا

مبل اداری استیل

کاناپه استیل سبک جدیدی از مبلمان اداری مدرن است که علاوه بر ظاهر جذاب و امروزی استقامت بالایی دارد. فریم این مدل مبلمان از جنس استیل ساخته شده که ظاهری بسیار زیبا به دفتر کار شما می‌بخشد. مبلمان اداری استیل از ظرافت بیشتری در ساختار برخوردارند و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

مبل اداری استیل
پایه‌ فلزی در تقابل با رویه‌ پارچه‌ای یا چرمی تضاد بسیار زیبایی ایجاد می‌کند.

مبل اداری L برای شرکت

مبلمان L شکل یا گوشه‌ای از متداول‌ترین سبک نشیمنگاه‌ها در اتاق انتظار شرکتها و کلینیک‌ها هستند. این نوع ست مبلمان به دلیل فرم قرارگیری اجزا به شکل L در کنار هم به این نام شهرت یافته‌ است.

مبلمان L شکل
مبلمان L شکل یا گوشه‌ای از متداول‌ترین سبک نشیمنگاه‌ها در اتاق انتظار دفتر و کلینیک‌ها هستند.

مبلمان اداری L شکل مزایای فراوانی در اختیار شما قرار می‌دهد و برای استفاده‌ بهینه از فضا بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید در یک اتاق کوچک فضایی برای نشستن حداقل 5 نفره به وجود آورید. همچنین به واسطه‌ مبل ال می‌توانید دو فضای جداگانه ایجاد نمایید و آنها را از یکدیگر مجزا کنید. حتی با جداسازی اجزا مبل امکان تغییر چیدمان کلی اتاق برای شما فراهم می‌شود.

استفاده از مبلمان اداری با رنگ روشن

خاکستری یکی از رنگ‌هایی است که معمولا در دکوراسیون داخلی، چه برای رنگ دیوار و چه برای مبلمان استفاده می‌شود. مبل اداری مدرن خاکستری با طراحی منحصر به فرد به تعادل فضای داخلی اتاق کمک می‌کند. از سوی دیگر رنگ سفید انرژی مثبت بیشتری القا می‌کند. علاوه بر آن استفاده از رنگ مشکی در کنار سفید و ایجاد تضاد می‌تواند جسارت شما را نشان دهد. اما نظافت مبلمان اداری سفید رنگ می‌تواند کمی دردسرساز باشد.

از کجا مبلمان اداری بخرم؟

با توجه به مواردی که ذکر کردیم پیش زمینه فکری خوبی برای خرید مبل اداری شیک و متناسب با سبک اداری شرکت خود پیدا کرده‌اید. ما در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری دکوچین بهترین مبلمان اداری مطابق با نیاز شما را عرضه کرده‌ایم. با کمی پرسه در این فروشگاه می‌توانید یک انتخاب آگاهانه داشته باشید.

4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *