بهترین برند صندلی اداری

بهترین برند صندلی اداری

آیا بهترین برند صندلی اداری را می‌شناسید؟

پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوریهای مدرن به دنیای امروزی، خالق بهترین و ایده‌آل‌ترین تولیدات در زمینه‌ انواع صندلی اداری ارگونومیک و راحت شده است. با گسترش کارهای اداری، کارمندان و مدیران مدت زمان زیادی را روی صندلیهای اداری سپری می‌کنند پس باید نسبت به سلامت نشتن خود اهمیت زیادی بدهند.

در ایران برندهای مختلفی خود را به عنوان بهترین برند صندلی اداری، معرفی می‌کنند. این شرکتهای تولید کننده، بر اساس الگوهای استاندارد و تعیین شده، اقدام به تولید بسیاری از انواع صندلیهای اداری نموده‌اند. اما بسیاری از خریداران به سبب عدم آگاهی از فناوریهای به کار برده شده در تولید این صندلی‌ها، هنگام خرید با سردرگمی مواجه می‌شوند. بنابراین شناخت برندهای مطرح و تجهیزات عرضه شده، امری کاربردی و موثر در خریدی هوشمندانه، به شمار می‌رود. اگر شما نیز به دنبال راهنمایی مناسب برای خرید بهترین صندلی اداری هستید، با ما همراه شوید.

راهنمایی جامع برای شناخت بهترین برند صندلی اداری

برای تشخیص بهترین برند صندلی اداری، باید به برخی از المان‌های مهم توجه نمایید. کیفیت متریال تولیدی، توجه به استانداردهای تعیین شده در تولید، راحتی و آرامش و … از جمله این المان‌ها به شمار می‌روند. نکته مهم در این زمینه، انتخاب برند مناسبی است که به تمامی فاکتورها و اصول و قواعد تولید این صندلی‌ها، توجه کرده باشد.

کم نیستند برندهایی که با تولیدات با کیفیت خود، به عنوان بهترین برند صندلی اداری، شناخته شده‌اند. این برندها به سبب تولید تجهیزات بسیار مرغوب و درجه یک، به عنوان برندهای نامی، مد نظر قرار می‌گیرند. از جمله این برندها که همواره موفقیت‌های بزرگی در جلب نظر مشتریان داشته‌اند می‌توان به مواردی که در ادامه آمده‌اند اشاره کرد.

صندلی اداری نیلپر

در ابتدای لیست بهترین برند صندلی اداری شاهد درخشش نام صندلی اداری نیلپر هستیم. این برند با هدف تامین سلامت مشتریان و همچنین عرضه‌ محصولات مرغوب و با کیفیت، فعالیت خود را آغاز نمود. اکنون صندلی اداری نیلپر به عنوان یکی از برندهای بسیار معتبر در زمینه‌ عرضه‌ صندلی‌های اداری ارگونومیک، استاندارد و راحت، شناخته شده است. در صندلی‌هایی که توسط این برند ایرانی طراحی و تولید شده‌ است، می‌توان امکانات مختلف و استانداردهای مهمی را دید.

صندلی اداری نیلپر
صندلی اداری نیلپر معروفترین برند صندلی اداری در ایران

صندلی کارمندی نیلپر

صندلی کارمندی نیلپر تضمین سلامت و افزایش بازده کاری کارکنان را به همراه خود دارد. این صندلی‌ها از نشیمنگاه بسیار راحت برخوردار هستند، بنابراین کارمندان می‌توانند زمان طولانی، بدون احساس خستگی را با نشستن روی آنها سپری کنند. صندلیهای کارمندی نیلپر به نحوی طراحی شده‌اند که از تعریق بدن نیز جلوگیری می‌کنند. این صندلی‌ها بر اساس استانداردهای خاص طراحی شده‌اند، بنابراین کارمندان هرگز احساس ناراحتی و خستگی را تجربه نمی‌کنند.

صندلی مدیریتی نیلپر

انتظار شما از صندلی مدیریتی نیلپر چیست؟ این صندلی‌ به بهترین نحو نیاز شما را رفع می‌کند. ویژگی‌های خاص این نوع صندلی‌، توسط مدیران توانمند، تأئید شده است. صندلی مدیریتی نیلپر در انواع مختلف و با طراحی ارگونومیک، ساخته شده‌ است. شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه‌ خود، بهترین و ایده‌آل‌ترین را انتخاب کنید.

تماس بگیرید
8,795,000 تومان
تماس بگیرید
10,450,000 تومان
8,395,000 تومان
تماس بگیرید

صندلی آزمایشگاهی نیلپر

برای انتخاب صندلی آزمایشگاهی نیلپر، حتماً به ظاهر، کیفیت، راحتی و مقاومت آن دقت کنید. توجه داشته باشید که اپراتورها زمان زیادی را روی این صندلی‌ها سپری می‌کنند. بنابراین باید طبی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

صندلی کارشناسی نیلپر

بعلت شباهتهای زیاد با صندلی کارمندی انتخاب صندلی کارشناسی همیشه یکی از چالشهای شرکتها و ادارات دولتی بوده است. اغلب باید در کنار موارد ذکر شده (مانند راحتی، کیفیت، ماندگاری و …) به ست شدن میز اداری با این صندلی‌ها نیز توجه نمود. این عمل سبب افزایش راندمان کاری و جلوگیری از خستگی کارشناسان در طی روز خواهد شد. صندلی کارشناسی نیلپر می‌تواند به عنوان یک نشیمنگاه مناسب نیازهای یک مهندس یا کارشناس را در محیط کار مرتفع کند.

ویژگیهای صندلی اداری نیلپر

برند نیلپر محصولات خود را با ویژگی‌های متمایز کننده‌ای به بازارهای رقابتی عرضه نموده است. از جمله ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت این برند شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی ارگونومیک
  • مقاومت بسیار بالا
  • جذابیت ظاهری فوق العاده
  • وزن سبک و مناسب
  • ماندگاری بلند مدت
  • قیمت مقرون به صرفه
  • امکانات قابل توجه (بر اساس نیاز مخاطبین)
  • گارانتی معتبر و پاسخگو

صندلی اداری لیو (Live)

برادر دو قلوی برند نیلپر، صندلی اداری لیو است! در بین بهترینهای صندلی اداری، می‌توان به صندلی لیو اشاره کرد. این برند محصولات مرغوبی را با سبک‌های مدرن به بازارهای رقابتی، عرضه نموده است. اگر به دنبال دکوراسیونی متفاوت و حیرت انگیز اداری هستید، حتماً از صندلیهای اداری لیو استفاده کنید. در طراحی و تولید این صندلیها، از آخرین فناوریهای روز دنیا، استفاده شده است.

تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید
تماس بگیرید

ویژگیهای صندلی اداری لیو

صندلیهای لیو بر اساس نیاز مشتریان در فضاهای مختلف اداری، تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، قطعاً انتخاب این برند، هوشمندانه است. از ویژگی‌های مهم صندلی لیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنفس پذیری در تکیه گاه (پشتی مشبک و توری)
  • استفاده از بهترین نوع فوم در نشیمنگاه
  • روکش بسیار مرغوب، ضد تعریق، مقاوم در برابر پارگی و رنگ پریدگی
  • اسکلت و ساختار مقاوم
  • وزن سبک

صندلی اداری آرتمن

یکی دیگر از اسامی برتر در لیست بهترین برند صندلی اداری، برند آرتمن است. صندلی اداری آرتمن توانسته صندلیهای بسیار مرغوب و با طرحهای نوآورانه تولید کند. این برند به سبب اضافه کردن قابلیت‌های مختلف (در کنار قابلیت ارگونومیک) به صندلی‌های اداری خود، توانسته محبوبیت خوبی کسب کند. لذا این برند نیز به عنوان یکی از برندهای با کیفیت در بازار رقابتی مبلمان اداری، شناخته شده است.

صندلی اداری آرتمن
صندلی اداری آرتمن برندی با ایده‌های نو

از محصولات شرکت آرتمن می‌توان به صندلی اتاق کار، صندلی کنفرانس، صندلی مدیریتی آرتمن، صندلی کارشناسی، صندلی کارمندی و صندلی انتظار آرتمن اشاره کرد. اگر به دنبال یک سبک متفاوت و خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم صندلی اداری آرتمن را انتخاب کنید.

ویژگیهای صندلی اداری آرتمن

آرتمن در بهره‌برداری از صندلی‌های اداری، ویژگی‌های بی‌نظیری را به آنها اضافه کرده است. از جمله این ویژگی‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع بیشتر
  • استفاده از جک مقاوم و ایده‌آل
  • قابلیت تنظیم زاویه تکیه‌گاه در هر اندازه‌ای به دلخواه کاربر
  • استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه
  • ماندگاری طولانی محصولات
  • طراحیهای جذاب ارگونومیک
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

صندلی اداری کاسیا صنعت

شاید برند صندلی کاسیا صنعت مانند سایر برندهایی که در این مطلب ذکر کرده‌ایم نام آشنا نباشد اما تولیدات با کیفیت این شرکت باعث شده تا با رضایت بالای مشتریان روبرو شود و روز به روز درخواست خرید صندلیها و مبلمان اداری کاسیا صنعت افزایش یابد. آیتمهایی مانند کیفیت بالا، استحکام، زیبایی محصولات و قیمت مناسب از ویژگیهای بارز محصولات کاسیاصنعت است. از این رو فروشگاه آنلاین دکوچین با اطمینان کامل خرید این محصولات را به مشتریان وفادار خود پیشنهاد می‌دهد.

4,515,000 تومان
4,955,000 تومان
6,275,000 تومان
6,115,000 تومان
5,295,000 تومان
7,595,000 تومان
7,595,000 تومان
2,648,800 تومان
2,525,600 تومان
4,515,000 تومان

صندلی راد سیستم

یکی از قدیمیترین و مشهورترین برندهای صندلی اداری، صندلی اداری راد سیستم است. سلامتی کارمندان و افراد فعال در محیط‌های اداری، نیازمند استفاده از تجهیزات مرغوب و باکیفیت در حین کار اداری است و صندلی‌ یکی از مهمترین فاکتورها برای افزایش سلامتی کارمندان به شمار می‌رود.

ارتباط تنگاتنگ این تجهیزات با سلامت کارمندان و افزایش راندمان کاری آنها، موجب تولید صندلی‌های ارگونومیک و استانداردی شده است که رادسیستم به عنوان یکی از برندهای مطرح در این حوزه اینکار را به خوبی انجام می‌دهد.

ویژگیهای صندلی اداری رادسیستم

شاید این سوال برای شما پیش بیآید که چرا صندلی اداری راد سیستم محبوبیت زیادی میان کاربران دارد؟ ویژگی‌های مهم این برند، سبب محبوبیت قابل توجه آن شده‌ است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بروزترین متدها برای طراحی و تولید
  • تبعیت از استانداردهای مهم برای تولید صندلی‌های مناسب
  • رعایت اصول طراحی ارگونومیک
  • کیفیت بالا در متریال تولیدی
  • قابلیت ماندگاری طولانی و بلند مدت
  • گارانتی معتبر

صندلی اداری داتیس

از دیگر نامهای درخشان در صنعت تولید صندلی اداری، صندلی داتیس است. این برند معتبر در زمینه‌ تولید انواع مبلمان و صندلی‌های اداری مرغوب و باکیفیت فعال می‌باشد. تولیدات کاربردی، ماندگار و ایده‌آل این برند، محبوبیت آن را در بین بسیاری از سازمان‌های دولتی افزایش داده است.

صندلی‌های عرضه شده توسط این برند، از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. لذا تامین کننده‌ رفاه، سلامت و آرامش کارمندان دولت هستند. همچنین ماندگاری بلند مدت آنها، خرید مقرون به صرفه‌ای را برای ادارات دولتی به همراه داشته است.

ویژگیهای صندلی اداری داتیس

صندلی اداری داتیس از فناوری‌های مدرن در تولید تجهیزات اداری خود بهره برده است. بنابراین می‌توان شاهد ویژگی‌های شایسته‌ای در این تولیدات بود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی خاص و منحصر بفرد
  • قابلیت‌های کاربردی و ایده‌آل
  • نشیمنگاه مناسب برای افزایش عمر مفید و دوام بیشتر
  • روکش مناسب و با کیفیت عالی
  • طراحی ارگونومیک
  • تولید شده بر اساس استانداردهای تعیین شده

صندلی اداری اروند

صندلی اداری اروند نیز یکی از بهترین برندهای صندلی اداری ایرانی است که قابلیت‌های منحصر بفردی دارد. این برند نیز با توجه به سلامت کارمندان و کارکنان در شرکتهای اداری، از فناوری هوشمندانه‌ای برای تولید صندلیهای خود استفاده کرده‌ است. صندلی الوند طی سالهای فعالیت خود، محصولات مناسبی را به بازار عرضه کرده است. کیفیت بالا در متریال تولیدی، طراحی ارگونومیک، خلاقیت در طراحی و قیمت مقرون به صرفه از ویژگیهای بارز صندلی اروند می‌باشند.

4.5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *